Thursday, April 16, 2009

ANGKAT EOS 450 D

salam...
Ptg td aku pi kk angkat eos450d.aku bawa pakar dslr dr membakut ali karimi utk jd penasihat.dia mmg expert bab kamera ni.setelah survey aku pun angkat la itu brg kat centre point.balik umah anak dah lelap.anak aku la jd eksperimen eos baru ni.tima kasih kat ali sbb byk bg nasihat, x lupa gak utk joe sbb meracun aku utk angkat eos ni.lps ni bleh la kita shoot.ustaz azman come and join the club.

ni gambar testing ja.apa2 komen la.aku bdk baru belajar ni.tq



lps angkat eos pi beli mainan kat anak.sempat test kat kedai mainan.

balik anak dah nyenyak lena. try test amik gambar dia la..
sekian....

3 comments:

  1. Tak aci jelus la nengok... nak beli nda bausin ba...hu...hu...hu... pinjam usin sepuluh pun nda bayar lagi....

    ReplyDelete
  2. welkam 2 da klab. kuat sungguh racun tu ye.. racun apa la dia pakai tu.

    ReplyDelete
  3. adei semua layan canon jer takder ka geng nikon hahahahaha.... nikon rulz

    ReplyDelete