Friday, July 3, 2009

IBUBAPA TERSAYANG


Salam...........

Semua orang pasti mempunyai kedua ibubapa yang melahirkan, menjaga, membesarkan dan memdidik kita menjadi orang yang berguna. Tidak ada ibubapa nak melihat anak- anak hancur dalam hidup masing2.

Aku amat bertuah kerana mempunyai kedua orang tua yang amat ambil berat dalam mendidik aku menjadi orang yang berguna sekarang ni. Aku amat menghormati kedua-dua mereka. Mereka berdua telah membuat banyak pengorbanan terhadap aku. Rasanya aku tak dapat balas dengan wang ringgit segala kasih sayang yang telah dicurahkan oleh mereka. Apa sahaja benda yang aku buat mereka akan beri sepenuh sokongan kepada aku.

Ini ayah aku, dia seorang yang sangat cool. Aku rasa sepanjang hidup ni aku belum pernah kena teruk2 lagi la. Ayah aku ni cool saja. Apa saja yang aku buat dia memang bagi semangat dan dorongan.


Yang ni pulak mak aku. Mak aku ni dia banyak cakap sikit. Habis semua diperiksa masa aku sekolah dulu sampai la sekarang masih sama ja.Dengan sapa aku kawan, keluar ke mana dan macam2 lagi la. Habis semua aku kena interview. Jadi x bleh nak rahsia la dgn mak aku ni. Dia akan tanya sampai dia puas hati.

Masa aku dipostingkan ke Sabah dulu, mak aku la orang yang paling risau sekali. Dia suruh aku tukar tempat posting lain. Tapi setelah dijelaskan baru la dia ok. Sekarang ni dia dah tanya aku bila nak tukar balik ke Kedah. Aku bagitau la mungkin setahun dua lagi aku tukar la.
Sekian...

No comments:

Post a Comment