Tuesday, May 5, 2009

SEMINAR SEJARAH SPM


Salam....

Hari ni 5 Mei 2009, Panitia Sejarah telah menganjurkan Seminar Teknik Menjawab Sejarah SPM. Seminar ini dihadiri oleh pelajar tingkatan 5. Penceramah yang berpengalaman dalam matapelajaran Sejarah telah dijemput, iaitu Cikgu Albert daripada sekolah St John Beaufort.

Esok 6 Mei 2009 Seminar Teknik Menjawab Sejarah PMR pula akan berlangsung.Pelajar2 yang terlibeat terdiri daripada pelajar tingkatan 3.

Seminar ini bermula dari jam 8 pagi sehingga jam 1 tengahari. Pada sesi pagi, penceramah memberi teknik2 untuk menjawab kertas satu, manakala pada sesi tengahari kertas 2 pula diberi penerangan.

Semua pelajar yang mengikuti program ini telah berjaya menberi tumpuan yang baik kepada penceramah.Mereka amat selesa ketika program berlangsung.Tahniah kepada semua pelajar.Semoga kalian akan dapat menjawab soalan sejarah dengan mudah dan selesa ketika SPM nanti.
 
Tahniah diucapkan kepada Panitia Sejarah terutamanya kepada Ketua Panitia, Cikgu Yaakub Malek dan rakan- rakan guru yang menjayakan seminar ini. Cikgu Rosley Ajam, Cikgu Puspa Binsin, Cikgu Siti Ajar, Cikgu Lain Kok Chung serta guru - guru lain.


Pelajar sedang tekun mengikuti program ini.


Cikgu Rosley Ajam antara penggerak utama program ini.


Salah seorang pelajar yang akan memduduki SPM.


Cikgu Albert, penceramah yang steady lagi cool.

Sekian....

4 comments:

  1. muka cikgu albert mcm pelakon cina gemuk utk drama SPANAR JAYA (sri pertama) kat NTV7....tapi pelakon cina 2 dah masuk ke dalam Keranda(meninggal dunia), lupa nama pelakon 2.... cuaca hari ni sgt RON RON RON...ngai diau btl..from: mantap

    ReplyDelete
  2. mantap, dia slalu buka blog ni. jaga la lu.

    ReplyDelete
  3. haha..sir lain..
    zhen de ma.?.
    u're thinking what we're thinking..
    hahak.

    ReplyDelete